Tuesday, September 27, 2016

Ichimoku kinko hyo deel

Ichimoku Kinko Hyo + Deel Haai almal, Vandag gaan ek om jou te verduidelik wat is Ichimoku Kinko Hyo en hoe om dit te verhandel. Verder sal ek jou wys hoe ek handel 'n kombinasie van Ichimoku Kinko Hyo met volume verspreiding analise soos ek gesê het in my vorige artikels. Ichimoku is 'n aanduiding en daar is in elke platform. So, kyk net vir dit in lys die aanwyser se en gooi dit na jou grafiek. In die eerste plek, 'n blik op die eerste skerm geskiet oor hoe hierdie aanwyser lyk. Hierdie grafiek is van EURUSD geldeenheid paar en ek gebruik net die Ichimoku en hoe beter Deel aanwyser. Ek werk in 'n 5min grafiek. Die eerste ding wat jy sal dit sien is natuurlik die wolk. Dit is Kumo. Die boonste lyn van Kumo is senkou span A en die ander een die senkou span B. Die blou lyn wat lyk soos 'n bewegende gemiddelde is die Kijun en die rooi een die Tankan. Laaste, die groen een is die chinkou. So, die hele ding is die "Ichimoku Kinko Hyo". Miskien jy nou verward, maar ek gaan om te verduidelik hoe hierdie ingewikkelde ding is 'n baie sterk instrument vir die tegniese ontleding. Daar is baie teorieë en handel stelsels rondom hierdie aanwyser en ek sal u die basiese beginsels te vertel en hoe gebruik ek dit met volume en prys aksie. In die eerste plek, moet jy weet dat Ichimoku werk beter in trending markte en As jy in staat is om 'n tendens van die begin af in finansiële produkte soos Smeer Bets vang is, Spot Forex sal jy goeie geld te verdien. Jy kan dit ook gebruik in Binary Options, maar ek beveel langer termijnen. As die prys is hoër as die Kumo daar 'n positiewe aktiwiteit in die mark en 'n up-tendens. As die prys is laer as die Kumo daar 'n lomp aktiwiteit in die mark en 'n af - tendens. Sommige handelaars wag vir pouse n Kumo se. Miskien sal dit die begin van 'n nuwe tendens wees. Kyk. In die eerste blou blokkie breek die prys die Kumo en ons het 'n op - tendens. In die tweede blou blokkie breek die prys die Kumo (senkou B) en ons het 'n mini-down tendens. Tenkan - Kijun CROSSOVER Nog 'n teorie vir die Ichimoku is oor die Tenkan - Kijun CROSSOVER. Wanneer die Tankan (die rooi) is bo die Kijun (die blou) het ons 'n lomp mark. Aan die ander kant toe Kijun bo Tenkan daar 'n lomp mark. So, met 'n crossover van hierdie twee wat ons kan lank of kort seine te neem. In hierdie kiekie kan jy 'n crossover sien en nadat dit die Kijun bo en daarom het ons 'n kort sein. Ondersteuning & amp; weerstand Sommige handelaars gebruik Ichimoku te ondersteun en weerstand te identifiseer. Baie van hulle gebruik die chinkou as 'n S & amp; R. Let op die bogenoemde grafiek, 'n paar minute voor die blou boks. Die prys beweeg af en die chinkou (die groen een) dien as 'n ondersteuning. Ander handelaars, gebruik die Kumo lyne (senkou A en B) as S & amp; R veral wanneer die prys in gebreke bly om die kumo breek die eerste keer en dit skep 'n S & amp; R binne die Kumo. Ek m rond in die forum so enige vrae het my daar! Meer oor Ichimoku: hier.


No comments:

Post a Comment