Tuesday, September 27, 2016

Vegan opsies by handelaar joe se

Vegan Produkte Sir Andrew: "Ek is 'n groot eter van beesvleis en ek glo dat doen skade aan my wit." Sir Toby: "Geen twyfel." William Shakespeare, Twaalfde Nag, Wet Ek, Scene III. Vir die liefde van wit (en 'n paar ander redes), het ons geïdentifiseer produkte vry van alle diereprodukte en / of deur-produkte, insluitende vleis, pluimvee, vis, eiers, suiwelprodukte, heuning, gelatien, lanolien en glans banketbakker se verhouding met die "V" (vir Vegan). Let wel, hierdie lys is nie alles ingesluit. Ons doen ons bes om die inligting op datum en so akkuraat as moontlik te hou, maar ons stel en te staak produkte al die tyd, so hou jou oë oop en altyd lees produketikette wanneer daar afgewissel. Almond Drank, Onversoete Original, 32 Fl Oz Almond Drank, Onversoete Vanilla, 32 Fl Oz Klapper Drank, Onversoete, 32 Fl Oz Groente Masala Burger 28 April & mdash; vreesloos Archived & mdash; Nog 'n prettige lees; prys & amp; beskikbaarheid kan verander. Wanneer dit kom by die vegetariese vleis alternatiewe, die anekdotiese bewyse dui daarop dat opsies verbeter al die tyd. Handelaar Joe se Groente Masala Burger bewys dat stelling om waar te wees. Dit is 'n versnit van sewe verskillende groente - aartappels, wortels, groenbone, soetrissies, uie, koring en groenrissies - met outentieke Indiese speserye soos koljander, komyn, rooi chili poeier en borrie. As jy in die mark vir 'n heeltemal oorspronklike Burger geurprofiel, dit is dit. As jy op soek is na 'n heerlike alternatief vir vleis of soja gebaseer burgers, het jy dit gevind. En as 'n groot proe vegan ete opsies is die pot goud aan die einde van jou reënboog, jy kan net Nirvana gevind. Dien ons Groente Masala Burger op 'n bun met 'n gunsteling blatjang of ons verlaagde Skuldgevoelens Spinasie & amp; Kale Griekse Yoghurt Dip vir 'n draai op die klassieke Burger aanbieding. Of geniet dit sonder die bun, as 'n hoofgereg. Ons verkoop elke 10 ounce pakket van vier burgers vir $ 2,49. elke dag, dieselfde prys dit sedert ons ingebring is word dit hoogstens sewe jaar gelede. Die 12 Beste Vegan Vind by Trader Joe se Wanneer ek loop in Trader Joe se, ek voel 'n gevoel van opwinding omdat ek altyd 'n nuwe vegan item ontdek op sy rakke. Dit is moeilik om 'n bietjie innerlike dans nie te doen wanneer ek vlugtig die lys van bestanddele of sien die klein "V" vir "vegan" op die verpakking. Van amandel melk en hummus sy kreatiewe gedroogde vrugte en neute meng en al die (vars en gevriesde) vrugte en groente, Trader Joe se vol vegan opsies. Vanilla soja jogurt bakkies: Baie maatskappye verkoop individuele six-ounce houers, maar as jy dit elke dag eet, of wil om dit te gebruik in smoothies of bak, met groter-grootte bakkies is awesome. Donker sjokolade neutagtige stukkies: Nie al hul donker sjokolade is suiwel-vrye, maar hierdie sjokolade bedek neutagtige juwele is! Hul seesout en turbinado-suiker donker sjokolade amandels te mooi heerlik. Mini grondboontjiebotter toebroodjie klappers: Oorspronklik gekoop as 'n versnapering vir my kiddos, hierdie happie-grootte crunchy-sout-soet versnapering is perfek om te gryp word voordat 'n oefensessie. Weg piesangs: 'n Eenvoudige bevrore behandel van sjokolade bedek gesny piesangs, dit is perfek as jy 'n bietjie iets soet jy drang. Cherry sjokolade chip soja roomys: Vergeet Ben & amp; Jerry se Kers Garcia - dit is 'n beter manier. Dit is romeriger, vrugtige, en suiwel-gratis! Bevrore falafel: Bak dit in die rooster oond in plaas van braai om te bespaar op kalorieë, pop dit in 'n pita met blokkies cukes, kersietamaties, en 'n drup van Trader Joe se godin Dressing (ook Vegan!), En jy het 'n kort en lekker middagete of aandete. Bevrore pakoras: Vir 'n vinnige voorgereg of aandete, hierdie-aartappel gevul pakoras 'n driftig spesery wat skaars proe soos jy dit in die vrieskas gedeelte. Groente masala groenteburgers: Ek is lief vir dat die Indiese speserye by te voeg 'n draai by die basiese vervelig veggie burger. Hierdie staan ​​selfs tot braai. Hoender-minder mandarijn stukke - Terwyl Ek dra gewoonlik nie 'n fan van vervalste hoender, dien dit oor rys, en jy sal voel asof jy Chinese meenemen bestel. Dit is baie lekker! Hoender-minder bros tenders: Dit is 'n groot op hul eie of gekap op 'n slaai of op 'n roerbraai. Drie stukke bied 'n vinnige 12 gram proteïen. Hamburgers frikkadelle: Ek is ook nie 'n groot fan van die produkte wat vleis na te boots, maar na twee verskillende handelaars by Trader Joe se voorgestelde hulle het ek hierdie soja frikkadelle te probeer. Ek is so bly ek het, want ek haal 'n sak van hierdie elke keer as ek daar nou. 'N awesome plaasvervanger as jy spaghetti en frikkadelle koester, dit is so smaakvol en so perfek opgekikker met kruie. Hulle smaak ook lekker almal op hul eie. Kerrie prut sous: Dit is heeltemal suiwel-vrye. Voeg 'n paar lepels om 'n blikkie klappermelk in 'n kastrol. Prut met 'n koppie gekneus tamaties, 'n blikkie keker-ertjies, sommige blokkies patats, rooi peper en sampioene, en dien oor rys. Dit is een van my gunsteling go-te vegan etes by die huis. Produkte deur Trader Joe se wyn: Maatskappy e-pos (Februarie 2015): Ons Trader Joe se Blok Wyn Rooi Shiraz is Vegan dus geen dier bestanddele word gebruik tydens die raffineringsproses. Nota van Eric (November 2014): "Hul ander rooi, Monastrell, is nou ook gemerk vegan op die rugetiket, as van die 2013-oesjaar. ' Nota van Eric (Julie 2014): "Albero Tempranillo (Spanje) gemerk is 'Vegan' op die rugetiket. (Soos Albero Rose.) Blykbaar is dit net in die VSA verkoop by Trader Joe se. Ek het al die koop van die 2012 en 2013 en hulle is ook gemerk vegan . " Maatskappy e-pos (Mei 2014): Re: Espiral Vinho Verde Wyn "Die moet word uitgeklaar deur koue centrifuge. Die gis wat gebruik word vir hierdie wyn is 'n eie stam. Ongelukkig is die inligting oor die samestelling is nie beskikbaar nie, want ons het ander wyne gemaak by die kelder kan ons nie waarborg dat hierdie wyn nie in aanraking kom met gekom diereprodukte. byvoorbeeld die plante wat verwerk grondboontjies sleg vir mense wat voedselallergieë het. Dan miskien is dit nie vir jou die beste om die produk te vernietig. " Maatskappy e-pos (Mei 2014): "Na aanleiding, daar is geen dier afkomstig bestanddele, klaringsmiddel of bronne wat in die verwerking / produksie van hierdie produk. Daarom sou dit inderdaad geskik vir ons vegan kliënte." Maatskappy e-pos (Junie 2013): [met betrekking tot Trader Joe se Petite Reserve Cabernet Sauvignon Napa Valley] "Ongelukkig, dit is nie 'n vegan wyn, soos diere gebaseer klaringsmiddel gebruik." Maatskappy e-pos (Junie 2013): [met betrekking tot Trader Joe's Reserve Chardonnay Napa Valley 2012] "Om jou vraag te beantwoord, hierdie wyn is vegan - nie diereprodukte gebruik word in die verwerking." Maatskappy e-pos (Maart 2013): "Die Honey Moon Viognier geproduseer op 'n wynmakery plek net Tans is ons 2012-oesjaar Honey Moon Viognier geen diereprodukte bevat;. Egter, het ons gebruik bestanddele soos gelatien, melk en vislijm in die produksie van die vorige oesjare Wynmaak behou. die reg om enige van hierdie bestanddele tydens die verwerking voeg styl en gehalte regdeur die jaar in stand te hou. " Maatskappy e-pos (Desember 2012): "In reaksie hierop het terwyl ons bied ons verskeie produk lyste, sommige produkte in ons winkels en die keuses aangebied kan eintlik wissel ietwat deur die staat en streek. Die primêre rede hiervoor is dat ons probeer ook om die bron produkte plaaslik as ons dit kan, soos ons het ook nie ons produkte te skip oor baie lang afstande. ons lyste is ook nie alles ingesluit, en is meer so aangebied as 'n riglyn van moontlike produk keuses. In reaksie hierop het om jou vraag met betrekking tot ons moontlik vegan wyn opsies, ons omringende 'n lys van moontlike vegan wyn keuses hieronder: BONTERRA-Blankes is vegan Castle Rock-Al is vegan Charles Shaw-Reds is vegan * soms gelatien gebruik word in die blankes se verfyn prosesse nie, maar dat dit van die eindproduk is verwyder Cline Kelders-Al is vegan Fetzer-Blankes is vegan Georges Dubeouf-Al is vegan Kendall Jackson-Blankes is vegan Rosenblum Kelders-Al is vegan " Maatskappy e-pos (April 2012): "Om jou vraag, almal van ons Vola wyne beantwoord word, inderdaad, vegan, aangesien geen dier bestanddele word gebruik en geen klaringsmiddel is óf gebruik. Almal van ons wyne onder ons etiket vervaardig deur 'n enkele verskaffer, sodat ons nie toelaat enige sub-lisensie van ons produkte. " Maatskappy e-pos, Desember 2011: "Nee diereprodukte word in die gevind Object Carmenere. Wanneer daar geen klaringsmiddel, is daar geen kans van 'n dier per produk." Maatskappy e-pos oor Green Barn Wines, 28 Augustus 2011: "Hierdie wyne is nie oorweeg vegan, aangesien hulle verwerk met Benito, wat dier gebaseer. Hierdie wyn is nie geproduseer of gelisensieer deur enige ander kelder of bottelaar. " Maatskappy Email (info@broncowine. com) oor Groen Fin wat verkoop word by Trader Joe se. Sien ook: Bronco Wines "Ek is die wynmaker vir Green Fin. Na die lees van jou vrae, kan ek jou verseker dat Green Fin is vegan vriendelike, geen diereprodukte gebruik. Verder na my wete Groen Fin is nie sub-lisensie. Laat my weet as jy ' enige verdere vrae. " Maatskappy e-pos: April 2010 "Dankie vir jou e-pos. Hier vind u 'n lys van Vegan Friendly wyne sal vind. Brand Tipes BONTERRA Blankes is Vegan Castle Rock Almal is vegan Charles Shaw Reds is Vegan soms gelatien gebruik word in die blankes se verfyn prosesse nie, maar dat dit van die eindproduk is verwyder Cline Kelders Almal is vegan Fetzer Blankes is vegan Georges Dubeou Almal is vegan Kendall Jackson Blankes is vegan Handelaar Joe se Vegan Food Smack Down Sedert ek shop net by Trader Joe se af en toe, was ek verheug om 'n paar nuwe (ten minste nuut vir my) vegan kos sien. Terwyl hulle altyd gehad het vegan items, daar is baie meer opsies nou. So, wat is die beste van die verskillende vegan offers? Tyd vir 'n bietjie Trader Joe se vegan kos Smackdown! Eerste aan die beurt is die koekie ronde, sagte-Gebakte Snickerdoodles ($ 2,99) vs Vegan sjokoladekoekies ($ 3,99). Die snickerdoodles rande net die sjokolade koekies, so sag en sag met 'n bietjie van 'n kaneel smaak. Die sjokolade chip koekies was goed ook met baie van die sjokolade en stukkies noot, maar nie heeltemal so sag en sag. Volgende, is die Asiatiese gevriesde kos entree ronde, Groente Panang Curry met Jasmine Rice ($ 2,99) vs Ware Thai Groente Pad Thai ($ 1,99). Die kerrie het 'n lekker pittige geur, baie kruie en groente wat wissel van courgette te boerenkool om baba mielies, al vir 590 kalorieë. Die Pad Thai moes 'n bietjie minder kalorieë, met 'n gewig in by 520. Dit het ook 'n pikante smaak. Die groente, meestal boontjiespruite en grasuie, was op die bodem met die noedels bo-op, wat blyk om te help verhoed dat oorgaarmaak van die groente. Dit was ook baie lig op die tofu, is slegs 'n paar klein stukkies ingesluit. Dit was nie te sleg nie, maar die groente kerrie was beslis die beter van die twee. Beide entrees was ook redelik hoog in vet en natrium - waarskynlik iets om net een keer te kry in 'n rukkie. Voortgesette op met Asiatiese kos, langs die bevrore pasta ronde, Thai Groente Gyoza ($ 3,79) vs komkommer wonton Rolls ($ 2,69). Ek het nie omgegee vir die komkommer wontons en wel, daar is geen foto (Ek kon myself nie bring om 'n ander sak koop van dit). Ek dink ek is net nie gewoond is aan 'n komkommer vul in wontons. Die Gyoza aan die ander kant is baie lekker. Die vul is mooi gesoute met 'n gingery en bieslook smaak. Die omslag is die chewier, dikker potsticker verskeidenheid. Dit kom reeds ligbruin aan die onderkant, net stoom of pan-braai te verhit. Op die lekker versnapering ronde, Crunchy krulle ($ 2,69) vs Gebakte uieringe ($ 1,99). Ek het gesukkel met hierdie ronde as wat ek graag met altwee wees, so ek gaan om te noem dit 'n trekking. Jy kan regtig nie verkeerd gaan met óf een gaan. Gemaak van lensies en aartappels, die krulle is mooi en crunchy. Dit maak nie regtig smaak soos lensies glad, dit is kinda soos Pringles maar in 'n dikker, krullerige vorm. 130 kalorieë in 'n bediening van 31 krulle met 4 g vesel en 3 gram proteïen. Pret om te steek in hummus. Die Gebakte uieringe is basies die vegan ekwivalent van Funyuns maar met minder bestanddele en geen kunsmatige kleure of geure of preserveermiddels. Hulle is helder met net 'n bietjie van die soet. Voedsel, het hulle nie stapel asook die lens krulle, 150 kalorieë in 'n bediening van 14 stukke met minder as 1 gram vesel en 2 gram proteïen. Sodat jy dink ek net voorraad op soetgoed, snacks en gevriesde etes, ek doen soos Trader Joe se tofu, tempe, vars brood, olyfolie, tortillas, soja jogurt, neute ... Beste Vegan Items by Trader Joe se op 25 April, 2014 Hier is dit ouens! 'N Paar maande gelede het ek 'n oorsig van my gunsteling bevrore etes by TJ se en ek het 'n paar versoeke om 'n vegan Roundup so voila doen! Om 'n self-geproklameerde Trader Joe se sendeling, lief ek vir mense vertel meer oor hoekom dit so 'n ongelooflike en unieke winkel. Voordat ek in my top 10 vegan produkte, laat my daarop dat daar dekades van vegan produkte wat beskikbaar is op enige gegewe Trader Joe se slaan. In hierdie post ek net fokus op produkte wat nie kan vegan by vergelykbare winkels of produkte wat ek dink beter as ander handelsmerke. Kyk bietjie na 'n meer uitgebreide lys van produkte uit die winkel of vra 'n bemanningslid vir 'n lys wanneer jy besoek! As jy net op rond, kyk vir 'n bietjie "V" simbool op die produk wat beteken dat dit vry is van diereprodukte. Hier gaan ons, in volgorde van my mees gunsteling! Ek het raved oor hierdie produk reeds omdat ons 'n obsessie met dit. Ons is nooit sonder 'n bottel in die huis. As jy min tyd het, dit is 'n wonderlike sous vir roerbraai of marinade vir pretty much enigiets. Dit is vergelykbaar is met die gewilde Veri Veri Teriyaki sous, maar is 'n fraksie van die koste. Strawberry nie-suiwel Bevrore nagereg Heilige WOW is hierdie dinge heerlik. Ek het probeer om 'n hele paar nie-suiwel roomys uit ander handelsmerke en na my mening geen naastenby hierdie produk in smaak en tekstuur. Dit is die aarbei geur, maar daar is ook 'n heerlike sjokolade weergawe. Kan nie klop. Verlaagde Skuldgevoelens Pita Chips met Sea Salt Ek kan 'n sak van hierdie al my myself inasem nie. Ek kan nie heeltemal beskryf dit, maar hulle het dit super botteragtige gehalte aan hulle wat net onweerstaanbaar. My gunsteling pita skyfie in die wêreld. Ten volle gaar Falafel Ek is skepties om te probeer hierdie, want hulle is gevries en net ontslae magnetron, maar jy sal nie eens glo hoe outentieke en lekker hulle proe. Ek is lief vir die up verhit saam met my tuisgemaakte pita brood vir 'n ongelooflike vegan ete. Japannese Fried Rice Ek het hierdie in my bevrore kos Roundup, maar kon dit nie weer te help, insluitend. Die geur is so unieke en die rys kom uit perfek gaar wanneer jy dit mikrogolf. Wees lief vir 'n groot hoop dit saam met 'n paar gemarineer tofu. speculaas koekies Ek is van plan om 'n foto van die werklike koekies te neem in om jou te wys hoe dik dit is nie, maar Jason en ek het geëet die hele boks voordat ek dit kon te kry! Al wat ek sal sê oor hierdie is dat hulle verslawend en beter as die gewilde kruidenierswinkel / lugredery weergawe. Ware Thai Groente Pad Thai Dit is nog 'n bevrore item, en dit is wonderlik om te verhit vir 'n vinnige middagete. Ek sal sê dat dit nie proe soos pad Thai julle uit sal bestel, maar dit is lekker in sy eie reg. Ek hou van hoe daar 'n goeie bedrag van die spruite en die groen uie binnekant. Nie Dairy Almond Drank Dit is 'n baie goeie en bekostigbare amandel melk opsie. Ek is lief vir om te kook my hawermeel met hierdie in die oggend. Dik, romerige, en heerlike. Organiese 3-Graan Tempe Ek is nie mal oor tempe, maar dit is stadig groei op my, want ek 'n vegetariër geword het. Dit is die enigste weergawe wat ek het probeer dat ek eintlik geniet die smaak van, en dit is meer as 'n dollar goedkoper as tempe ek by ander winkels gekoop het. Ontsagwekkende! Hoop julle geniet hierdie post! Indien u enige versoeke vir poste ander TJ se wat jy wil hê ek moet doen, laat my asseblief weet! Het 'n groot naweek! P. S.- Ek is net 'n gereelde Trader fan Joe se soos almal van julle! Terwyl ek 'n voormalige werknemer, ek nie met die maatskappy op enige wyse of geaffilieerde doen hulle enige idee wat ek of dat ek dit skryf. Ek het hulle nie verteenwoordig op enige manier, maar verteenwoordig my smaakknoppies. K dankie. Die prokureur in my gehad het om hierdie te sluit. Handelaar Joe se inkopielys vir Vegans As jy nog nooit 'n blik op die Trader Joe se Vegan Produkte lys het geneem. jy waarskynlik moet! Dit is een van die eerste dinge wat ek gesoek toe ek begin my vegan reis. Ek was verstom oor hoe goed Trader Joe se voorsiening maak vir Vegans - kan een van die redes waarom ek 'n obsessie met hierdie plek wees !! Hulle het 'n ton van opsies in alle afdelings, wat dit nogal moeilik om te kies. Ek moet erken, dit is so moeilik om te nie alles op een slag te koop. Om te bly binne die begroting, sal Joe en ek net probeer 2 of 3 nuwe dinge per week. Spasiëring dit nie breek die bank, en dit stel ons in staat om te probeer en toets alles. Sommige items wat ons gee, en 'n paar items word gereeld. Dit het alles balanseer uit! Ek het gedink dit sou pret wees 'n lys van my gunsteling Trader Joe se stapelvoedsel deel. Hou in gedagte, dit is 'n lang lys! Ons het nie al hierdie items weeklikse koop, natuurlik. Dit is slegs sommige van ons gunstelinge. Onversoete amandel melk Onversoete sojamelk Organiese tee & versterker; limonade Baie groen sap Brood, graan & amp; gedroogd: Ezekiel 4: 9 uitgeloop graan brood in koring of kaneel rosyntjie Joe se O se Habanero tortilla wraps Graan & amp; pasta: Israeliese of volgraan koeskoes Wit of rooi quinoa Rooi, bruin, of groen lensies Bruinrys pasta Penne Brown jasmyn rys Swart's en wit boontjies Gekookte swart bone met salsa, jalopenopeper Ongesoute romerige grondboontjiebotter Ongesoute amandel botter Organiese 3-graan tempe soja jogurt Alles wat in seisoen (vanaf die afgelope tyd: boerenkool, spinasie, groenmielies, zucchini, geel muurbal, Portobello sampioene, kleurvolle soetrissies) Alles wat in seisoen (vanaf die afgelope tyd: kersies, nektariens, avokado, appelkose, waatlemoen) Bevrore voorwerpe: gebraaide koring gegee Petite ertjies Vuur gebraai soetrissies & amp; ui Dr. Praeger se Kalifornië Veggie Burgers Bevrore vrugte (aarbeie, bloubessies, frambose, mango stukke) Droëvrugte & amp; neute: Swart missie vye gedroogde bosbessies Droë-geroosterde amandels Gebraai klapper skyfies Ginger kou Rou sonneblomsade Italiaanse Olyfolie Spray Soyaki of Island Soyaki balsemiekasyn Klapperolie Olyf olie suiwer vanielje Turbinado ruwe rietsuiker Aarde Balans botter verspreiding Graad A esdoringstroop Rou agave versoeter Corn & amp; Chili Salsa Jy het dalk opgelet dat ek weggelaat snacks. Shame op my, reg? Moenie bekommerd wees nie, ek is net so groot 'n snack monster soos die volgende persoon. Ons gaan my top 10 Trader Joe se snacks later in die week aan te pak. Jy sal nie wil hê om dit te mis! Wat is 'n paar van jou gunsteling Trader Joe se krammetjies? Deel met my in die kommentaar afdeling! xx Bianca Yummy Vegan Snacks uit Trader Joe se Ek woon prakties by Trader Joe se. Ek doen 90% van my inkopies daar-hulle het die beste pryse, dit is super chill en lae-sleutel, en hulle het 'n ton van die wonderlike vegan opsies (kos, drank, vel sorg, haar sorg, errthang)! Vandag, ek wou om te fokus op hul SNACKIE TREATS (een van my gunsteling groot voedselgroepe)! Voordat ons delf in hul lys van lekker vegan snacks, hier is 'n vinnige nota van TJ se: "Want die liefde van wit (en 'n paar ander redes) het ons geïdentifiseer produkte vry van alle diereprodukte en / of deur-produkte, insluitende vleis, pluimvee, vis, eiers, suiwelprodukte, heuning, gelatien, lanolien en glans banketbakker se met die "V" (vir Vegan). Let wel, hierdie lys is nie alles ingesluit. Ons doen ons bes om die inligting op datum en so akkuraat as moontlik te hou, maar ons stel en te staak produkte al die tyd, so hou jou oë oop en altyd lees produketikette wanneer daar afgewissel. " Vegan Snacks uit Trader Joe se: Chips, Klappers, Krak Lingen & amp; Popcorn 12 Graan Mini Snack Crackers bagel Chips Koring chip vibratorbalke crunchy krulle Fat Free Carmel Popcorn Italiaanse breadsticks met olyfolie Kale Chips Kettle Corn Lundberg Organiese Brown ryskoekies Multigrain tortilla skyfies Organiese Blou Corn tortilla skyfies Oosterse Rice Crackers paneel Guttiau Pita Chips (Cinnamon & amp; Sugar, See sout) Verlaagde Skuldgevoelens liggies Gesoute Kettle Gekookte Aartappel skyfies Verlaagde Skuldgevoelens Pita Chips w / Sea Salt Verlaagde Skuldgevoelens Koring Chips Restaurant Style White Corn tortilla skyfies Egan 6 Geredigeer 5/2/14 Ryskoekies Lig Salt Ridge Sny aartappelskyfies (liggies met sout gemeng, Salt & amp; Pepper, patats) Geroosterde Seewier Snack Sout Dun Mini Crackers (Gereelde, Multiseed met sojasous) Salt & amp; Pepper Chips Soja & amp; Lijnzaad tortilla skyfies Stone Grond koring Crackers Tortilla skyfies (White, Geel) Tortilla Long Board Chips Groente wortel Chips Veggie & amp; Lijnzaad tortilla skyfies Veggie Chips Aartappel Snacks Dips & amp; salsa's Chipotle Salsa Corn & amp; Chili tamatie-minder Salsa Double Geroosterde Salsa Vuur Geroosterde tamatie Salsa Habanero en Lime Salsa pynappel Salsa Geroosterde Knoffel Salsa Salsa Verde Spicy Gerookte Peach Salsa Wat is jou gunsteling vegan versnapering van Trader Joe se? Beste Vegan Food by Trader Joe se 10 Julie 2013 | Geplaas deur: admin Soja Chorizo ​​Pasta Ons kos wetsontwerp blyk te wees gehalveer sedert ons begin inkopies by Trader Joe se in NYC. Ons is lief vir Wholefoods maar Trader Joe se het 'n soortgelyke keuse en die kwaliteit van die produk (al is dit met hul eie etiket) en is dus baie goedkoper. Hier is 'n paar van wat ek dink is die beste vegan kos by Trader Joe se. Ek is lief vir die Trader Joe se merk Soy Chorizo. Jy kan dit eet met pasta en byna nie pastasous glad nodig. Dit kom in 'n lang buis. Jy verwyder die twee lae plastiek (moenie vergeet wat deel) en basies beland met pittige soja verkrummel. Ek het probeer om die Tofurkey Italiaanse wors hulle verkoop teen Trader Joe se. Ek het nie soos hulle nie, maar ek dink dit was omdat die tekstuur is te sluit 'n vleis wors. Kathryn (van die non vegetariese) probeer hulle en het gedink dit was mooi. Handelaar Joe se 'n uitstekende beleid van sodat jy 'n produk terug te keer vir jou geld nie, selfs al is dit omdat jy net nie daarvan hou nie. Lae vet tamatie en Basil Organiese Pasta Sous Ek is maar net noem die lae vet aspek sodat jy weet watter een ek bedoel as TJS het 'n groot verskeidenheid van pasta souse. Hierdie een lyk soos dit het die meeste Basil daarin sodat dit is wat ek gekry het. Knoffel poeier. Ek sprinkel hierdie dinge reguit op pasta soms. Dit livens up enigiets wat 'n paar ekstra geur nodig. Dit is $ 1,99 en die glasbottel reis goed en sal maande duur. Sjokolade klappermelk ys. Ek het eintlik nog nie die koop van hierdie op hierdie reis, maar ek het dit baie voorheen gekoop. Dit is lekker. Mooier as ys gemaak met koeimelk. Die houers is klein wat goed is uit die oogpunt van nie ooreet. Bevrore mango stukke. Jy kry 1 lb 8 Oz heerlike perfek ryp mango stukke vir onder $ 3. Baie makliker as die hantering van vars mango. Perfek mooi om te eet, en vir smoothies :-) Yum! Dinge wat ek nie koop teen TJS Een van my stapelvoedsel etes wanneer ek op die vlug of nie lus om te kook is heerlike Amy se (Nie Dairy) tortilla. Ongelukkig TJ se dit nie verkoop nie. Wholefoods verkoop, maar hulle is baie goedkoper by Target by $ 2,79 elk. Ons koop gewoonlik 'n hele klomp van hulle wanneer ons gaan na die teiken vir ons grootmaat toiletpapier! Amy se ander vegan tortilla en vou in hul reeks, en het 'n verskeidenheid van vegetariese opsies vir jou nie-vegan reisgenote ook. Trader Joe se verkoop nie my vegan Daiya Geen kaas. Ek kry hierdie van Wholefoods. Sommige onafhanklike supermarkte soos LifeThyme natuurlike mark (op 410 6TH AVE Manhattan, waar ek my gunsteling vegan koeke) verkoop dit ook maar dit is duurder daar. 5 Responses to Beste Vegan Food by Trader Joe se Trader Joe se tien beste Vegan Produkte Vrydag, 10 Januarie, 2014 | 2 jaar gelede Handelaar Joe se het alles. Dit lyk asof elke reis na die nuwe Pinecrest winkel lewer 'n blink nuwe goodie kan ons nie indink wat ons ooit geleef het sonder. 10. Koekie botter ($ 3,69) Gebreekte up koekies wat jy kan versprei oor dinge. Dit is 'n ryk, cinnamony, en geheel en al sonder verlossende voedingswaarde. Plus, dit kom in crunchy of glad. Wen. 9. Soy romerige vanielje roomys toebroodjies ($ 2,99) Roomys Sammies is 'n tipies comfort food, en dit is hartseer om te groet wanneer jy hop op die vegan trein. Gelukkig, hierdie klein lekkernye te proe net soos die ware Jakob.


No comments:

Post a Comment